poniedziałek, 31 grudnia 2012

Summary of 2012 :D

































Przed Wami, krótki przegląd zdjęć z tego roku. To niesamowite, że kończy się on już za parę godzin, bo ja mam wciąż wrażenie jakby dopiero co się zaczął. To był naprawdę dobry rok. Pełny radości szczęścia i mnóstwem cudownych chwil, ze wspaniałymi ludźmi. Pierwszy raz pływałam z rybami, odwiedziłam piramidy, mam za sobą także wizytę w radio, artykuły w miejscowej gazecie, pierwszy( i na pewno nie ostatni) wyjazd na Lednicę, niezapomniane wakacje, pełnie ekscytacji ferie, zaczęłam robić prawo jazdy, upiekłam pierwszą w życiu tartę.. mogłabym tak wymieniać i wymieniać. Mam nadzieję, że przyszły rok również da mi wiele powodów do radości. Czeka mnie wiele sytuacji, których nie będę do końca pewna, ale mam nadzieję, że sobie poradzę.
Życzę Wam (i sobie przy okazji) dużo miłości, zdrowia, przyjemności. Otrzymujcie szczęście i dawajcie je innym, dzielcie się uśmiechem. Chciałabym spotkać się tu z Wami za rok i również móc powspominać te magiczne chwile. Tymczasem życzę Wam  SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU i sama pędzę się ogarniać :)!



1 komentarz:

Jeśli już tu jesteś - wypowiedz się! Dziękuję za każdy komentarz, staram się odwdzięczyć tym samym! ;)