piątek, 28 grudnia 2012

staram się z całych sił lekceważyć niedosyt, tu miłość trzyma się na ślinę, a szczęście o włos!






Witam Was po świętach! Jak samopoczucie? Ja jestem, trochę zmęczona i bardzoooo przejedzona. Powyżej zdjęcie naszej choinki, którą ubierałyśmy z moją siostrą osobiście, prezent od gwiazdora, a także przymulona ja w lustrze. Mój Koniec Roku, wydaję się być baaardzo intensywny, mam nadzieję, że dam radę wszystko ogarnąć. Planuję kilka zmian tutaj, chcę Was troszeczkę zaskoczyć nowym wyglądem i myślę, że  nie zakończy się to na moim słomianym zapale. Tymczasem, uciekam do łóżka. DO następnego postu!

1 komentarz:

  1. happysad♥ na mikołajki dostałam od koleżanki koszulkę promującą płytę ciepło/zimno :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - wypowiedz się! Dziękuję za każdy komentarz, staram się odwdzięczyć tym samym! ;)