niedziela, 22 kwietnia 2012

Pastele

Witam Was w tę ponurą niedzielę. Aktualnie siedzę sobie razem z pysznym cappuccinem, czyli wspaniałym towarzyszem, jeśli chodzi o naukę RENESANSU! Nie dawno skończyłam malować paznokcie i obejrzałam dwa zaległe odcinki Plotkary. Tym razem na paznokcie przywdziałam iście pastelową miętę, która zawsze wygląda wcześniej. Mam nadzieje że wysuszacz/nabłyszczacz/utwardzacz z Eveline zapewni mi tydzień z tym kolorem, bez brzydkich niespodzianek w postaci odprysków, tak jak to było z poprzednik kolorem ( z którym tak na marginesie, nie polubiłam się za bardzo) ;)) Życzę Wam miłej niedzieli i udanego poniedziałku ;)
Essence (YOU ROCK)
kolor nr 05 Speed of light blue

10 komentarzy:

  1. też wła snie oglądam plootkarę i maluje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie wyszło słoneczko :) ładny kolorek ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Plotkarę , gdzie oglądasz ? Bo ja miałam przestój bo nie miałam kompa i chcę zacząć oglądać od pierwszego sezonu :)

    Ja nie moge mieć paznokci pomalowanych do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolory. W zeszłe wakacje męczyłam bardzo podobny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam niemal identyczny lakier tyle, ze z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej , przywróciłam bloga do istnienia.
    Zapraszam :)
    http://allaboutme1998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - wypowiedz się! Dziękuję za każdy komentarz, staram się odwdzięczyć tym samym! ;)