piątek, 20 kwietnia 2012

Kittos!


Witajcie! Mamy w końcu długo wyczekiwany przez wszystkim (albo i nie wszystkich) piątek! Cieszę się podwójnie, ponieważ Właśnie dzisiaj 20 kwietnia mija rok odkąd dodałam tutaj swoją pierwszą notkę ;) Czas leci nieubłaganie i wiele się przez ten rok wydarzyło: zaczęłam naukę w liceum, poznałam masę nowych ludzi, choć trochę pokonałam swoją nieśmiałość, no i zmieniłaś się także pod wieloma innymi względami. Teraz przede wszystkim ja chciałabym bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, BARDZO PODZIĘKOWAĆ każdej osobie, która zajrzała tutaj, skomentowała post czy też za subskrybowała bloga.
A jeśli o statystykach mowa wyglądają one następująco;
-do tej pory mój blog wyświetlono prawie 16 000 razy
-zostawiono tu 920 komentarzy
-171 osób za subskrybowało mojego bloga 
-dotychczas najczęściej czytaną notką była TA
-na blogu odbył się jeden KONKURS
-a łącznie napisałam aż 64 posty
- w historii bloga oprócz polskich gości, odwiedzili mnie czytelnicy z Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Korei Południowej, Rosji,Francji, Irlandii, Hiszpanii, a nawet Ukrainy

Jeszcze raz za wszystko składam Wam wielkie KITTOS!
Mam nadzieje, że uda mi się poprowadzić tego bloga, kolejny rok, mam nadzieję, że z mniejszymi przerwani niż dotychczas :)


Tymczasem korzystając z wolnego piątku, nadrabiam gazetowe zaległości! Miłego popołudnia ^^

4 komentarze:

  1. to w takim razie dużo weny życzę na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, że to już rok :-) śledzę Cię od niedawna, ale bardzo mi się podoba, jak powadzisz swojego bloga :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj malutko postów ! ^^ Dodawaj więcej :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - wypowiedz się! Dziękuję za każdy komentarz, staram się odwdzięczyć tym samym! ;)