niedziela, 12 lutego 2012

Redakcja.

Cześć !
W dzisiejszej notce przedstawię Wam zdjęcia z redakcji "Twojego Pulsu Tygodnia". W zeszłą środę, dziesięcioosobowa grupa wybrała się tam, aby poznać tajniki dziennikarstwa, z racji tego iż jestem w klasie o profilu Komunikacja i Informacja Medialna. Wycieczka ta zaowocowała artykułem, który pisałam razem z Honoratą i Moniką, a który ukaże się tam już we wtorek. Tak więc jeśli chcecie wiedzieć jak to wszystko wyglądało kupujcie Puls, a dla tych którzy nie mają do niego dostępu mogę zrobić skan gazety :)



4 komentarze:

  1. tak, tak chcemy skan! :):):)
    ja dodaję, czekam na Ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, też bym się wybrała nas taki zjazd :D

    OdpowiedzUsuń
  3. z niecierpliwością i ogromnym zaciekawieniem Twojej pracy czekam na skan gazety ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. też kiedyś miałam okazje uczestniczyć w podobnej wycieczece...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - wypowiedz się! Dziękuję za każdy komentarz, staram się odwdzięczyć tym samym! ;)