środa, 3 sierpnia 2011

Rozmówmy się !

Cześć!
Przepraszam was za moje przerwy w pisaniu, ale jakoś tak mi zawsze wychodzi że nie mam czasu i niestety nie chce mi się nic. Olewator mam włączony i nie zanosi się na jakieś szybkie wyłączenie.Dzisiaj przynosze Wam zdjęcie rozmówek polsko angielskich, ktore wczoraj kupiłam na mój wyjazd do Tunezji ;) który bądź co bądź jest już za dwa tygodnie ;)

Wow, zdjęcie nawet szybko sie załadowało xD A myślałam że tego nie doczekam ;)

Tymczasem muszę Wam powiedzieć, że w moim mieście pierwszy raz od dłuższego czasu wyszło słońce! Nic tylko iść na basen ;) Tymczasem kończę i idę po kurczaka na obiad! Do napisania !

9 komentarzy:

  1. U mnie też właśnie świeci słoneczko:D smacznego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://ewalucja.blogspot.com/2011/05/recenzja-podkadu-maybelline-pureliquid.html

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm przydało by mi się takie coś .:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A o tym mówiłaś:D powiem Ci że bardzo dobrze się spisał, tylko trzeba dobry kolor dobrać. Właściwie to powiedziałabym że bardzo podobny do tego co ci dałam link. A co konkretnie chciałabyś o nim wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bardzo płynny, moim zdaniem łatwo go rozprowadzić. A jeśli dobierzesz dobry kolor to efektu maski nie stworzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze się przydadzą takie rozmówki, a za granicą fantastycznie uczyć się języka w życiu codziennym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Być może chociaż w sierpniu lato da nam popalić :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - wypowiedz się! Dziękuję za każdy komentarz, staram się odwdzięczyć tym samym! ;)