niedziela, 6 maja 2012

Domowe Spa

W niedzielę, lubię mieć czas dla siebie. Czas na relaks. Najczęściej wtedy czytam, słucham muzyki, robię peelingi i... siedzę z maseczką na twarzy. Dzisiaj wypadło na czekoladowy specyfik od DERMIKI.
Producent obiecuję, że dzięki niej poczuję się wspaniała, piękna, szczęśliwa i czarująca, a moja skóra na twarzy stanie się gładka, promienna i pełna energii.
Maseczka kosztowała mnie jedyne trzy pięćdziesiąt. Mam nadzieję, że doda mojej skórze, chociaż trochę blasku:)
Miłego wieczoru!

2 komentarze:

  1. Maseczki *.* Zapraszam do mnie natalineek.blogspot.com ;)
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham maseczki <3 dzisiaj muszę zastosować drugą turę do cery naczynkowej.. uwielbiam :D


    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blospot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś - wypowiedz się! Dziękuję za każdy komentarz, staram się odwdzięczyć tym samym! ;)